Ett halv år idag

Tiden har gått sjukt fort, vi har skrattat, gråtit, blivit helt jävla förbannad och arga på varandra men alltid varit kvar hos varandra i slut ändan. Min kärlek från mig till dig går inte att beskriva med ord. Du är den bästa som finns. Jag är helt beroende av dig. Jag älskar dig, dag som natt! Du är den finaste på jorden, det här halv året har varit det bästa i mitt liv. Det finns ingen annan för mig och jag vill inte ha någon annan heller. Att se dig le är det absolut bästa jag vet, ingen har ett finare och härligare leende än du. Du är mitt allt, du är hela min värld! Jag är så lycklig med dig, en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig. Utan dig vid min sida funkar ingenting. Du har gjort mig så kär.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0