Min helg

Förlåt för den usla uppdateringen men jag har inte direkt haft tid, har haft mycket att göra. I fredags efter skolan hade jag stadslagsträning och efter den åkte jag hem och duscha och tog det bara lugnt. Sen på lördagen så gick jag upp och tog det lugnt och pluggade massor och sen åkte jag på stadslags match mot Södermanland, vi vann med 3-4. Efter det åkte jag hem och tog det lugnt och sen kollade på film. Igår gick jag upp och käkade frukost och så och sen pluggade jag lite och sen spelade jag match mot Huddinge och vi förlorade med 5-4. Sen åkte jag hem och kollade på VM finalen i innebandy mellan Finland och Sverige. Sverige vann med 5-11 haha. Efter det käkade jag middag och sen kom mormor och morfar förbi en sväng. Efter det kollade jag film. Hade ett halv år igår med Shuaib men tyvärr så hann jag inte träffa honom. :( Min helg har iallafall varit helt okej, idag har jag varit i skolan, tränat ganska mycket till showen och nu har jag precis kommit hem och ska plugga lite och senare har jag innebandy träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0