27 november

Dagen började med att jag fixade mig och åt frukost osv sen så sprang jag till bussen och självklart pajade min klack.. Det blev ett hål rakt in i klacken. Så måste lämna in den hos skomakaren.. Så typiskt mig! Det lät i hållit när jag gick så jag var tvungen att lägga papper i hålet så att man inte skulle märka haha.. På engelskan gjorde vi nationella prov i hördel för att träna inför nationella. Det gick ganska bra tror jag. Fick även svar på mitt prov vilket var ganska bra resultat för att vara mig! När jag kom hem tog jag det lugnt och efter ett tag gjorde jag middag åt familjen. Sen kollade jag på dom sista avsnitten av portkod 1321, hoppas det kommer en säsong 2 eller något. Nu ligger jag i sängen och myser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0