40 frågor om mig

1. Vad heter du? Sofie

2. Hur gammal är du? 15

3. Var bor du? Stockholm

4. Går du i skolan? Ja

5. Om ja, vilken? Broängen

6. Trivs du? Ja det gör jag väl..

7. När byter du skola igen? Nästa år när jag börjar gymnasiet

8. Har du en syster? Nej

9. Har du en bror? 2

10. En mamma? Ja

11. Och en pappa? Yes

12. Vem i din familj står du närmast? Mammi

13. Har du eget rum? Ja

14. Har du en tv i ditt rum? Nej kollar inte så mycket på tv

15. En dvd? Inte i mitt rum

16. En data? Ja

17. Xbox/Wii? Wii

18. Gillar du doft ljus? Jaaaa ♥ ♥ 

19. Gillar du rock? Nja en del låtar är bra

20. Gillar du Rnb? Nja

21. Gillar du kläder? Love

22. Bryr du dig om ditt utseende? Ja, säg en tjej som inte gör det nu för tiden?

23. Brukar du fixa dig innan du går till skolan? Oftast

24. Kan du gå ut osminkad? Ja

25. Skulle du kunna vara osminkad och ha mjukiskläder på dig med din kille? Ja det är klart?

26. Vilken ögonfärg är finast på tjejer enligt dig? Beror på hur hon ser ut

27. Och på killar? Beror på

28. Gillar du någon nu? Såklart

29. Önskade du att ni var tillsammans nu? Ja

30. Har du haft ett förhållande förut? Ja

31. Har du ett förhållande nu? Ja

32. Om ja, hur ser han ut? Allt jag behöver säga är att han är världens finaste

33. Är han fin? Sjukt fin

34. Hur länge har ditt längsta förhållande varit? 5 månader och 10 dagar

35. Varför tog det slut? Det är inte slut

36. Saknar du någon just nu? Yes..

37. Bästa minnet förra sommaren? 3/7, min födelsedag

38. Vem är det du berättar allt för? Min pojkvän

39. Vad är din högsta önskan? Att det alltid ska vara han och jag

40. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor? Rest, shoppat med vänner och pojkvän

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0