Frågor & this or that

"Justin bieber vs One Direction?"
Svar: Justin Bieber
  
"Vilka affärer shoppar du från?"
Svar: Det är väldigt olika

Hur cool är du på skala 1-10?”
Svar: Lätt en 10a ;)
 
”Hur mycket pengar får du i månaden?”
Svar: 500 + jag får om jag behöver något eller vill ha något

”Sörsta misstaget?”
Svar: Tänker inte skriva det här? haha
 
”Det bästa du vet?”
Svar: Pojkvän, innebandy och vänner
 
"Vad vill du jobba med när du blir äldre?”
Svar: Jag har ingen aning
 
”Har du pojkvän?”
Svar: Ja :D
 
"Vad är du mest nöjd med på dig själv?" 
Svar: Mina ögon
 
"Är du rik?"
Svar: Nej
 
"Kan du sjunga?"
Svar: Haha nej
 
"Är du populär?"
Svar: Nej
 
This or that? 
Mascara - fondation 
Uppsatt - utsläpp 
Jeans jacka - skinn jacka 
Jeans - mjukisbyxor 
Bikbok - ginatricot 
Kjol - klänning 
Pojkvän - bästis 
Blond - brunett 
Vinter - höst 
Höst - vår 
Höst - sommar 
Sommar - vår 
Vår - vinter 
Regn - snö 
Hemma - borta 
Morgon- kväll 
USA - Sverige 
Egypten - Thailand 
Sjuk - skadad 
Kläder - skor 
HollisterAbercrombie 
Annorlunda - normal 
Sexi - snygg 
Hund - katt 
Tv - data 
Telefon - data 
Långt hår - kort hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0