Happy birthday my sunshine ♥

Grattis på födelsedagen älskling! Jag älskar dig, föralltid du och jag! Du är mitt allt, du gör mig hel. Du gör mig så lycklig, du är den underbaraste som finns! Du är min bästa vän, alltid om jag undrar något eller behöver prata med dig så finns du alltid där för mig. Du är min ängel och jag kommer aldrig släppa taget om dig. Du är min prins. Jag behöver dig i mitt liv, du är min största skatt. Din närhet, värme och kärlek är det bästa jag vet. Du har den största platsen i mitt hjärta, sen våran första kyss så har jag blivit beroende av dina kyssar och din närhet, det finns inte ens ord till att beskriva hur mycket du betyder för mig hjärtat. Du tog mig upp från botten upp till toppen, du har gjort mitt liv ljusare. Jag är väldigt glad över att jag fick träffa just dig. Tänk dig en sommardag utan havets glitter, så känns det för mig en dag utan dig. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0