Bekännelser

Jag har hellre en myskväll än att dra ut & festa.
Innebandyn får mig verkligen att slappna av & tänka på annat.
Jag är beroende av att sminka mig, känner mig tryggare med smink.
Tycker verkligen cigaretter är äckliga & onödiga att slösa pengar på.
Jag spelar fotboll mest för att hålla mig igång när det inte är innebandy säsong.
Jag funderar på att färga mitt hår brunt när jag får min månadspeng.
Tycker att hösten är mysig med massa varma kläder & varm choklad.
Älskar att hålla handen & kramas & pussas , något av det bästa som finns!
Jag har aldrig i mitt liv brytit något i min kropp eller åkt ambulans
 Känner mig mycket snyggare när jag är brun, hatar att vara blek
Har aldrig ätit kräftor, men jag har varit på kräftskivor.
 Plattar ner min virvel i luggen varje dag för att jag hatar den.
Jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor.
Jag verkligen ÄLSKAR att shoppa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0