Tjääääänare

Bloggandet blev inte riktigt som jag hade tänkt mig! Datorn åkte inte in på lagning som det hade tänkt sig och den är på lagning just nu. Hoppas på att få den snart. Men istället så har jag tänkt att jag ska mobilblogga så ofta som jag hinner på dagarna och så. Tänkte till alla fall berätta lite om vad jag har gjort på lovet.

Efter vi hade julavslutning så gick jag hem med Diala och Ida och sen kom Shuaib. Vi bakade och hade skoj. Har även varit och shoppat en hel del och umgåtts med vänner. Hade träningar och träningsmatcher med stadslaget. Blev även förskyld precis innan jul men hann bli frisk till julafton. Sen så har mamma, pappa och min bror fyllt år så jag har firat dom. Har varit i Uppsala på Storvreta cup och vi kom 3a!! Vi hade skit kul. Har också spelat SM med stadslaget och vi kom 2a, vilket killarna också gjorde. Jag och Shuaib har även gjort slut. Vi är iallafall vänner och har en väldigt bra relation till varandra ändå, jag är super glad över det. Han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta oavsett om vi är tillsammans eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0