11 things about me

 
· Jag har aldrig sett en hel Harry Potter, sagan om ringen film och såndana filmer.
 
· Jag har ofta ont i huvudet.
 
· Jag hatar alla sorters fisk och skaldjur, så himla äckligt.
 
· Jag är verkligen älskar mode och smink osv..
 
· Jag hatar verkligen mitt hår, håller på att spara mitt hår längre och jämnare.
 
· Jag älskar att springa och röra på mig.
 
· Jag älskar att pyssla/göra saker. Fast jag gjorde det mer när jag var mindre och hade tid.
 
· Är lite av en ensamvarg. Ibland kan jag älska att bara stänga in mig på mitt rum, lyssna på musik, kolla runt på nätet osv..
 
· Jag önskade att jag kunde spola tillbaka tiden ibland och få uppleva det jag en gång i tiden har upplevt.
En del av sakerna har fått mig att må så bra och en del saker vill jag ändra på.
 
· 3 Juli 2012 är nog den bästa dagen i mitt liv, min födelsedag, spenderas med min dåvarande pojkvän och mina dåvarande bästavänner. Vi hade så kul!
 
· Älskar att lyssna på låtar som påminner mig om saker och personer från förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0