Sämsta uppdateringen

Förlåt för min dåliga uppdatering.. Ska bli bättre på att blogga!! Igår när jag vaknade gick jag upp och käkade frukost och sen la jag mig i sängen och väntade på att Bianca skulle smsa mig och när hon gjorde det fixade jag mig osv.. Åkte hem till henne där Erica också var och efter en stund kom Shuaib. Vi hade jätte mysigt och kollade på film. Sen vid ungefär halv 6 åkte jag hem och Shuaib drog också, han följde med mig till bussen! När jag kom hem så åt jag mat och umgicks med familjen och kollade på film osv.. Sen gick jag och la mig. I morse gick jag upp 07.20 och åt frukost och byte om och sen åkte iväg på match. Vi vann med 5-3 mot Tureberg, gjordet ett mål :D Efter matchen åkte jag hem och duschade och käkade lunch och sen har jag bara suttit och degat. Nu tänkte jag sätt på en film. 
 
(bild från förra säsongen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0