EnLitenLista

Hur har din dag varit?
Den började med att jag gick upp 7. Vill inte upp. Jag och Jamina var helt döda.
Vi fixade oss och käkade osv sedan åkte vi till samlingen. Spelade match med damerna.
Sedan åkte vi hem till mig och nu ligger vi i min säng helt fräscha och är så osociala som man kan bli!
 
Om du fick äta en sak resten av ditt liv, vad?
Kebab
 
Är du kär just nu?
Ja hihi.
 
Bästa bio upplevelsen?
Oj.. Ingen aning!
 
Har du någon gång slagit någon?
Ja.
 
Rutigt, randigt eller prickigt?
Randigt.
 
Något du vill göra nu?
Mysa.
 
Vad gör du när ingen ser?
Går på toa med dörren öppen.
Går runt halvnaken i huset.
Käker som ett jävla fetto.
Går runt och fiser.
 
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
En kille sa till mig helt random att mina öron var söta?
Väldigt konstig komplimang med ändå bra? Man vill ju inte ha fula öron. Eller? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0