16 november

Idag har jag varit i skolan, gjorde engelska prov. Det gick ganska bra tror jag, det kändes bra iallafall.  Idag fyllde också älsklingen år! Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt och fixade lite saker. Efter middagen sov jag lite och sedan var det dax att byta om och sedan åka mot Sjöstadshallen och träna med stadslaget! Är helt slut. Blev dagen kratta. Asså första träningen så delade ledarna ute krattorna till tre personer som dom tyckte var duktiga eller gjorde något bra och sa någon bra mening om den person. Träningen efter det fick dom tre personerna utse nya krattor och så går det runt så. När man blir krattan så ska man lägga upp en bild på sin profil där krattan ska finnas med någonstans i bilden. Just nu pratar jag med Shuaib och ligger i sängen och ska snart sova! :)


Kommentarer
Postat av: LizaBieber <3

Tack sofie! <3

Svar: <3
Sofie Zirath

2012-11-17 @ 17:42:16
URL: http://liiziz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0