50 frågor om mig

1. Namn? Sofie Zirath
2. Hur gammal är du? 15 år
3. Vart bor du? Tumba
4. Hårfärg? Blond
5. Ögonfärg? Gröna
6. Hur lång är du? 162
7. Kär? Mega kär!
8. Singel eller upptagen? Upptagen
9. Har du vart med i tv? Nej
10. Hur många skolar har du gått i? 2
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
12. Vad ska du göra i helgen? Matcher, packa, träffa kompisar tror jag
13. När grät du senast? Idag
14. Dissat någon? Ja
15. Blivit dissad? Ja
16. Vad gillar du mest på killar/tjejer? Personligheten
17. Vad har du för mobil? Iphone 4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa loss och resa
19. Favoritland? Ingen aning
20. Favoritfärg? Lila och rosa
21. Film? Finns många bra!
22. Bok? Läser inte så mycket
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Ögonen
25. Vad gillar du minst med dig själv? Utseendet 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Vänner, pojkvän och familj
27. En person du älskar - Shuaib
28. En person du hatar - Kanske man inte ska skriva här? Haha
29. Natt eller dag? Dag
30. Saknar du någon just nu? Ja
31. Vad är det bästa som hänt dig? Finns många bra saker
32. Beroende av något? Min pojkvän
33. Ditt livs största misstag? Privat..
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Pojkvän
35. Har du några tatueringar? Nej
36. Piercingar? Öronen
37. Vem är mest lik dig? Ingen aning
38. Har du någon förebild? Nja..
39. Vad ska du göra idag? Träningsmatch med stadslaget och plugga
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger och att bli sårad
41. Vad är det bästa du vet? Vara med mina nära och kära
42. Vad åt du senast? Banan
43. Vad vill du ha just nu? Mat
44. Vad köpte du senast? Toast i skolan
45. Vem är din favorit kändis? Justin Bieber
46. När går du upp? Beror på vad det är för dag och vad jag ska göra
47. Tränar du? Ja
48. När går du och lägger dig? Beror på vad det är för dag och vad jag ska göra
49. Vad är klockan nu? 16.34
50. Är du nöjd med ditt liv? Hyfsat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0