Fuerteventura

Måndag, vi gick upp fyra gjorde oss i ordning och fixade det sista sen vid halv fem så hoppade vi in i bilen och åkte mot Arlanda. Sen checka vi in och gick igenom kontroller osv.. Vi käkade frukost sen var det dags att gå till terminalen och gå på planet. Flygresan tog 5 timmar och 40 minuter. Sov i ungefär 4 timmar på planet. Sedan tog buss resan till hotellet 40 minuter. När vi kom fram käkade vi lunch sen så fick vi till våra hotell rum och sen solade vi och badade vid poolen, jag badade i havet också. Det var varmare vatten i havet än i poolen! Sedan gick vi till rummet och duschade osv sen käkade vi middag och sen kollade vi på hotellets show men den var jätte tråkig så vi gick till hotell rummen och tog det lugnt. Nästa dag gick vi upp käkade frukost sen la vi oss vid poolen och sola sen käka vi lunch och la oss vid poolen igen. Efter ett tag gick vi till rummen och tog det lugnt och duschade och så och jag pluggade lite. Sen gick vi och åt och kollade på showen, den var bättre än den första showen men ändå tråkig. Efter det gick vi och la oss. I morse var jag ute och sprang och sedan käkade vi frukost och sen la oss vid poolen, käkade lunch och efter det satt jag i receptionen och prata lite med Shuaib och Evelina sen gick jag ut och sola igen! Sen gick jag till rummet och duschade och nu håller jag på att plugga lite och ska snart gå till rummet och fixa mig och sedan ska vi äta middag. Jag ska försöka blogga lite då och då. :):)
 
(iPhone bild vid stranden utanför hotellet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0