I love & like you, more than you can ever imagine.

Shuaib den här texten är till dig och jag hoppas att hela världen ser mina ord. Jag älskar dig, jag kanske inte alltid visar det. Allting som du gör för mig, varje gång du rör vid mig får mig att inse att jag skulle kunna dö för dig. För du har allt det där som ingen annan har. Vilket gör att jag alltid vill vara hos dig. Jag tappar aldrig hoppet om att det alltid ska vara du och jag. Jag önskar att du är här så jag skulle kunna få hålla om dig. Baby du ger mig gåshud varenda gång du kollar på mig, när du kysser mig på munnen är det bästa jag vet. Vill bara flyga bort i mitt egna sagoland där bara du och jag går hand i hand på stranden helt ensamma. Allt jag vill vara är att vara din tjej. Baby du är min och jag hoppas att du vet att jag tänker på dig varje dag och när du ler åt mig då känns allting så rätt för utan dig så är jag inte hel. Shuaib, saken är den att jag saknar dig jämt, så fort jag inte är med dig. Jag vill att du ska vara min kille för alltid. Jag vill somna på natten och sedan vakna med dig i din famn. Sen det första gången jag såg på dig har jag haft den där känslan som är speciell och allt det säger mig är att jag älskar dig. Jag minns första gången som vi kysste varann, den första gången som du höll om mig i din famn, jag ville inte gå därifrån. Du är det vackraste Gud har skapat - ingen tvekan om det. Ditt leende är vackrare än alla stjärnor på himlen, mitt hjärta smälter när du ler åt mitt håll. Du är det finaste jag sett, men det vet du väl om och dina ögon är som diamanter. Jag har aldrig sett någon så vacker som du, för mig är du allting och lite mer. Du är mitt liv, min kärlek och min bästa vän, vad som än händer så kommer jag aldrig släppa dig. Jag ska vara din prinsessa, om du vill ha mig nära. Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta. Den 30 maj blev ett datum att minnas, det var då det blev du och jag till ett, jag din kvinna och du min man. Kärleken den blir större efter varje dag som går. Du är mannen i mitt liv och inget kan ändra det. Vi har gått igenom mycket, varit glad och vi har bråkat. Men alltid hittat tillbaks till varandra. Du är den finaste på jorden, och utan dig är jag som båtar utan roder. Jag menar varje ord som jag har skrivit ner, glöm aldrig bort att jag älskar dig. 4 månader idag, jag är överlycklig över att du är min! Jag är så himla kär!

S ♥ S föralltid oavsett vad som händer älskling, 505 ord och bara massa kärlek till bara dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0