I need you..

När jag läser gamla inlägg i bloggen om dig får jag tårar eller när jag ser folk lägga upp bilder min sin kärlek, jag blir så avundsjuk.. Och det sårar. Du & jag föralltid? Det var så det skulle vara eller det var så vi sa. Jag trodde verkligen på det och tror på det.. Men varför göra allt så mycket svårare än vad det är? Seriöst, jag skulle ta allt före dig och det vet du.. Varför kan du inte ge det en chans? Snart har det gått en månad sen vi gjorde slut.. Du sa att det skulle bli bättre? Men det blir bara sämre och sämre.. Jag kämpar och kämpar för att det ska bli bättre. Jag är rädd att vi ska gå åt olika håll.. Du gör mig hel. Folk säger att man inte ska göra något till sitt allt om man kan förlora det, men tyvärr det är redan försent. Ända sen den dagen vi blev tillsammans så har du betytt så mycket för mig! Seriöst, jag skulle kunna göra allt för dig! Jag hoppas att vi en dag kommer att hitta tillbaka till varandra.. Jag älskar dig så himla mycket, mitt livsglädje..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0