3 mars

Dagen började med att jag vaknade vid 11. Jag gick upp åt frukost och fixade mig. Åkte till Tumba centrum och köpte lite dricka och sånt till imorgon då jag ska till Romme och åka skidor med skolan. Kollade lite på hm. Sedan träffade jag M vi gick runt och pratade lite och efter en stund gick vi hem till mig. Kollade på typ en halv film. Sen var jag tvungen att fixa mig till match. Skjutsade han till stationen och sedan åkte jag på match. Vi vann med 1-9 mot Älta och nu sitter jag i bilen och är snart hemma. Ska duscha och sen äta och kolla film med familjen och mysa.

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa


Nu är VECKANS BLOGG AVGJORD!
Gå in och kolla om du vann och glöm absolut inte att anmäla dig till den nya omgången!

2013-03-03 @ 19:19:07
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0