6-8 mars

Onsdag - åkte till skolan. Spelade in en harlem shake video men den blev jätte fail och efter skolan åkte jag hem och kolla på film och myste. Sedan hade jag träning.

Torsdag - skolan och slutade efter lunch. Åkte till centrum med Diala och köpte 2 tårtor och en kladdkaka. Vi åkte hem till mig och käkade lite av dom. Sedan somna vi i soffan haha. Sen vid fyra gick hon hem och jag fixade några saker. Jag åkte på match mot Huddinge och vi vann med 4-2. Jag gjorde mål också.

Fredag - skolan, gjorde inget speciellt. Åkte hem bara tog det lugnt. Fick tre rosa rosor av pappa för att det är den internationella kvinnodagen idag och sen så käka jag middag med familjen och nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. Ska snart kolla på film och tjocka mig med familjen, mys.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0